środa, 7 października 2015

Hej... Gdy patrzę kiedy dodałam ostatni post robi mi się głupio... Czuję się idiotycznie jakbym zawaliła wszystko... Bo to zrobiłam... Zniknęłam, tak po prostu. Bez żadnego wytłumaczenia... Wiem... To było głupie. Naprawdę bardzo was przepraszam. Jestem teraz w pierwszej klasie gimnazjum, mam potwornie dużo nauki ponieważ jestem w szkole prywatnej, a tam wywierają duży nacisk na twoją wiedzę, przygotowanie do lekcji. Ciągle sprawdziany, testy, kartkówki. W międzyczasie zdechł mój pies. Byłam w wielkiej żałobie po tej stracie. Znałam go przecież od szczeniaka. Straciłam całkowicie chęć do robienia czegokolwiek. Gdy ból po stracie troszeczkę odpuścił, nadeszło ZWYKŁE, całkowicie ZWYCZAJNE lenistwo. Ale wczoraj gdy leżałam już w łóżku pomyślałam o was... O tych wszystkich Czarodziejach, Czarodziejach których zostawiłam bez Żadnej wieści. Podczas gdy rano zajrzałam na statystyki i zobaczyłam to, że niektórzy  was co parę dni zaglądali i sprawdzali czy wyszedł może nowy post. Jeszcze raz bardzo was przepraszam. Będę pisała posty często i postaram się pisać je regularnie. Jeżeli posta nie będzie przez dłuższy czas to będzie oznaczać, że mam w gimbazie zawalony grafik, sprawdzian czy coś takiego.  Najczęściej będą ,, one shoty ". No to naprawdę jeszcze raz wasz przepraszam. Pa, pa. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz