czwartek, 25 czerwca 2015

!!!!!!!!!! Krótka i ważna informacja !!!!!!!!!!
Przez CAŁE wakacje nie będzie mnie w domu. PS. 117 wyświetleń. :-))))) A ponieważ aktywność jest jak z tąd do Afryki ( jak dla mnie) na wakacje biorę komputer. Specjalnie dla was Czarodzieje! Będę pisała posty, lecz rzadziej z powodu jak już mówiłam, tego że u babci będę jeździć konno. Post będzie pojawiał się może co 2 dni. W razie mojej dłuższej nieobecności na blogu napiszę np. ,, Teraz nie będzie mnie przez ... dni, z powodu ...". Ostatnio nie napisałam, za co bardzo was przepraszam ale nie miałam neta ;-). Muszę kończyć Czarodzieje bo idę na zakończenie roku. Średnia 4.9, świadectwo z paskiem. :-D Teraz pozostaje wybrać gimnazjum... Chyba do społecznego. Żegnam się z wami serdecznym Ecsperiamus'em.  xDDDDDDDD Pa pa :-* <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz